Amennyiben a megvásárolt termékkel nem vagy elégedett (nem jó a méret, nem tetszik a szín vagy másnak látod, mint a fotón volt stb), lehetőséged van a cserére. Fontos! Csak új állapotú, nem használt, tiszta, saját dobozában visszaküldött terméket cserélünk.

Így tudsz megrendelt terméket visszaküldeni, kicserélni

Csomagod állapotát a rendelésed visszaigazolásában megküldött rövid linkre kattintva elérhető nyomkövetési oldalon tudod ellenőrizni. A kézbesítést követően, amennyiben nem vagy elégedett a termékkel, az “Igény kérése” gombra kattintva van lehetőséged választani termékcsere vagy elállás közül. Az igényt a termék átvételétől számított 14 napon belül kell jelezned. Mindez nem vonatkozik a légzésvédelmi, zokni, zuhanásgátlókra, illetve higiéniai termékekre.

 

 

Elállás:Az elállási igény jelzésére online vásárlás esetén van lehetőséged, az átvételtől számított 14 napon belül. Az igényjelzés befogadásáról meg kell várnod válaszlevelünket, amit emailben fogunk küldeni. Ezt követően kell 14 napon belül visszaküldened a termékeket, meg kell adnod a rendelésen szereplő nevet, bankszámlaszámod, valamint a visszaküldeni kívánt termék nevét és darabszámát. A visszaküldendő terméket kérlek csomagold be és küldd vissza hozzánk a számlán található címre (5600 Békéscsaba Kereki 1/1.). A termék hozzánk történő visszajuttatásával járó költségek minden esetben a vásárlót terhelik, ezért kérlek feladáskor ne jelölj meg a csomagon utánvét díjat, mert úgy nem fogjuk tudni átvenni azt.

Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról:


A fogyasztó az elállás jogát a megrendelés átvételének a napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap. Erről nyilatkozni kell elektronikusan ezen a felületen (ha ezen a felületen elektronikusan/online teszi, akkor gyorsabb a folyamat), vagy e-mailben.


Elállási joghoz tartozó Korm. rendeleti háttér:


Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!


A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát

a) Áru adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) az Árunak,
ab) több Áru adásvételekor, ha az egyes Áruk szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott Árunak,


a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap.

 

Csere: Cserére szintén a kézbesítést követő 14 napon belül van lehetőséged. Ebben az esetben azonban levásárolhatod a visszaküldeni kívánt termék értékét. Ehhez le kell adnod egy újabb megrendelést az eredetivel megegyező e-mail címmel. Ezt követően pedig ki kell választanod a visszavételezési felületen a visszaküldeni kívánt termékek mennyiségét, valamint meg kell adnod a szövegdobozban az új (cseretermék) rendelési azonosítóját.

A termékcsere lebonyolítására az alábbi lehetőségek közül választhatsz:

Fontos! Alapesetben a cserecsomag szolgáltatásunk van kipipálva, így ha másik módot választanál, akkor vedd ki a pipát a Cserecsomag szolgáltatás mellől!

1. Hagyományos termék visszaküldés - cseretermék kiküldés
A terméket visszajuttathatod postán vagy csomagküldő szolgálattal.
Ez esetben címezd a csomagot kereskedésünkbe:
Fáma-Nett Kft.
5600 Békéscsaba, Kereki út 1/1.
A feladás időpontjáról küldj egy e-mail értesítést. A visszaküldés saját költségre történik, utánvétes szállítást nem áll módunkban fogadni.
A termék visszaérkezéséről és a cseretermék kiküldésének időpontjáról válasz e-mailben értesítünk.
A csere termék kiszállításának díja sávosan súlyfüggő, melyet a csomag átvételekor a GLS futárnak kell fizetni.


 2. Ennél kedvezőbb a cserecsomag szolgáltatásunk. Ez esetben elküldjük a kért csere terméket, melynek kézbesítésekor a GLS futár egy úttal a visszaküldendő csomagodat is átveszi. Az egyszerűbb és kedvezőbb költségű oda-vissza csomag szolgáltatás díja: 3.500 Ft, melyetet a futárnak kell fizetni. 

3. A postázási költségek elkerülése érdekében a csere kereskedésünkben személyesen is intézhető, ehhez azonban előzetes egyeztetés szükséges. Bárki intézheti, de a fent jelzett beazonosításhoz szükséges megjegyzést a termék dobozába kell tenni. Csak új állapotú, saját dobozában visszahozott terméket cserélünk ki.


 Fontos! Alapesetben a cserecsomag szolgáltatásunk van kipipálva, így ha másik módot választanál, akkor azt jelöld meg